Tuesday, July 5, 2011

Kjedelig start på dagen!

Hahahahahahahaha, når jeg tenker tilbake på dagens hendelser får jeg lyst å legge meg ned å stirre taket ihjel! Fikk sove helt til klokken åtte idag, så burde egentlig være starten på en god dag. Jeg gikk på badet, stelte Elias og kledde på han, gikk tilbake til stuen. Bestemte meg for å ta en dusj (fordi jeg stinker), gikk på badet, inn i dusjen. Skrudde på vannet, eller, skrudde på dusjen men uten vann! Det kom et par usle dråper og så ingenting. Der stod jeg, uten klær, klar for å dusje. Wææææ, dårlig tegn. Kledde på meg, enda stinkende, og begynte å søke på internett etter grunnen til dagens morgenkatastrofe, men ingen informasjon noe sted. Etter å ha akseptert at sånt skjer gikk jeg opp for å lage meg frokost og for å underholde Elias. Men vann problemet ble bare mer og mer irriterende, kunne ikke vaske opp, kunne så vidt vete en klut for å vaske Elias når jeg skiftet bleie på han. Så begynte Elias på sitt prosjekt ta alle dvdene ut av hylla, hyggelig!
For å toppe det hele skal jeg på jobb i ettermiddag, noe som egentlig er helt greit hadde det ikke vært for at jeg akkurat fikk telefon om at jeg må komme en tur nå i formiddag for å ordne noen greier. Bare fordi hele familien er på FERIE, noen lengere enn først avtalt, og da havner hele greia på meg. I tillegg til utkjøringer før jobb klokken fem idag. Med andre ord, ikke så mye fritid idag! blæææ!

1 comment:

SosJojURor said...

Aww ...
Fant du ut hvorfor det ikke var vann, da?

Long time no chat, btw. :P