Friday, August 5, 2011

Flyttefeber!

Tankene og tiden brukes for det meste til å tenke på en ting: Hvordan skal vi få pakket ned alt sammen, hva skal pakkes med hva, hvordan skal det prioriteres og så videre! Det er utrolig hvor mye man kan samle opp i en så liten leilighet, ekstreme samlere: jeg forstår dere godt! Det eneste negative er jo at alt kommer fram når man plutselig skal pakke ned alt sammen. Det vi ikke skal ta med oss, må jo pakkes ned  så det kan lagres fornuftig. Akkurat nå sitter jeg bare her, ser utover leiligheten, de ferdigpakkede eskene, og alle de tomme eskene. Følelsen av: hvor i all verden skal jeg begynne nå? stikker dypt. Det beste er jo kanskje å fokusere på noe annet, som at jeg har lyst å gå ut å spise, eller at jeg har lyst på mat generelt siden jeg er sulten for øyeblikket. Min kjære faster hele dagen, så her må man dessverre spise alene på dagtid, noe som fører til at jeg spiser mindre :(
Menmenmenemenmenmenmenmenmen, når alt kommer til alt så gleder jeg meg veldig til vi har flyttet! Det skal bli spennende å entre dette nye kapittelet av livet vårt, og jeg håper og tror at alt ordner seg til noe positivt!

No comments: