Thursday, August 25, 2011

Hverdags

Nå er det torsdag, klokken er nesten halv ti og jeg burde vel egentlig vært på skolen. Ikke fordi jeg har forelesning, men fordi lesing er viktig. Likevel har jeg valgt å ta meg noen timer "fri" for å ordne litt her hjemme. Ettermiddagene går så fort, og idag er jeg dødssliten. Tror noen timer på lesesalen ville vært bortkastet uansett siden jeg mest sannsynlig ville sovnet. Livet i Oslo er mye mer krevende enn i Alta, kanskje bare fordi jeg nå har noe å gjøre hele dagen, ting går ikke bare etter mitt tempo og jeg må forholde meg til t-banetider, busstider og levere/hentetider i barnehagen. Likevel er det fint, men noen dager er man bare utslått.

Siden jeg kom til Oslo har jeg gjort mye forskjellig, har gått turer rundt Sognsvann, vært på shopping på Ikea, gått på skole, vært i barnehagen, hatt besøk av Sigrid og Hanne som involverte turgåing etterfulgt av brownies med krem, har vært på kafe, har hatt lunsj og traske dag med Hanne og mange, mange, mange andre ting. Har søkt på et drøss forskjellige jobber, og har til og med blitt inviert på intervju til en! wuuhu!  Vet ikke helt om jeg vil enda da, men det er jo gøy å få invitasjon :D

Og om 2 uker kommer MJ til byen!! :D hURRA, hurra, HURRAAAAA!

No comments: